2015. feb 26.

Szeretem a testvérem

írta: blackbird14
Szeretem a testvérem

Szeretem a testvérem,
Életem adnám érte.
Az ereimben érzem:
Ő is így tenne értem.

Szeretem a testvérem,large_1.jpg
Ki hajamat befonja.
Önként megteszi értem,
Ha korán kel,nem bánja.

Szeretem a testvérem,
Kisegít a leckémben:
Rajzlapon rohan keze,
Egyenletet ír füzetembe.

Szeretem a testvérem,
Vakon hallgatok őrá.
Tanácsa épp felkarol,
Mikor szükségem van rá.

Szeretem a testvérem,
Mikor egyszerre beszélünk,
Ő engem, én őt nézem,
És egy húron pendülünk.

Szeretem a testvérem,
Sok bennünk a közös.
Az elmúlt nehéz évek 
Alatt közelebb kerültünk.

Szeretem a testvérem,
Mint lágy, tavaszi szelet,
Megfakult, régi képen,
Kis kezed fogja kezem.

Szeretem a testvérem,
Szeretlek drága húgom.
Mindig itt leszek veled,
Ezt az egyet tudom.

2015.02.14.

A vers Eszti 17. születésnapjára íródott :)

Éva

(kép: weheartit.com)

Szólj hozzá

boldogság szeretet testvér