2015. már 01.

Nem hittem

írta: blackbird14
Nem hittem

Nem hittem, hogy egyszer
majd minden megváltozik,
Nem hittem, hogy egyszer
az élet felülemelkedik.

Nem hittem, hogy egyszer
elválnak, kik szerettek,
Nem hittem, hogy egyszer
meghal az, kit szerettem.

Nem hittem, hogy egyszer
a vagyon lesz a kérdés,
Nem hittem, hogy egyszer
a rokonom döf hátamba kést.

Nem hittem, hogy egyszer
veszélyben lesz, ki vezet,
Nem hittem, hogy egyszer
majd a félelem nyújt kezet.

Nem hittem, hogy egyszer
az aggodalom legyőz.
Nem hittem, hogy egyszer
elhagy a lelki erőm.

Nem hittem, hogy egyszer
majd megmenekülök,
Nem hittem, hogy egyszer
menedéket talál az üldözött.

Hiszem még most is,
hogy mindig van megfejtés.
Hiszem még most is,
hogy jó gyógyír a felejtés.

Hiszem még most is,
hogy nincs még egy múlt.
Hiszem még most is,
hogy nem lesz minden úgy, mint volt.

Hiszem még most is,
hogy enélkül nem én lennék.
Hiszem még most is,
hogy erőm volt a reménység.

Hiszem még most is,
hogy minden okkal történik.
Hiszem még most is,
hogy nem szabad feladni.

Hiszem még most is,
hogy mindig van rosszabb,
De tudom még most is,
hogy a hitem soha el nem hagy.

2015.02.28.

Éva 

Szólj hozzá

élet valóság hit remény