2015. sze 30.

Pályázat

írta: blackbird14
Pályázat

Szeptemberben elküldtem három versem egy pályázatra, ebből kettőt elfogadtak, így bekerül majd egy kis verseskötetbe, aminek hihetetlenül örülök. :)
http://www.mairodalma.hu/cs_mosoly.html
A két vers a Csillagok és a Fogszabályzó, ezek közül az utóbbit még nem raktam fel a blogunkra, íme: 

Fogszabályzó

Beszédem most kissé nehézkes,
mások számára nevetséges,
nevetek én is saját magamon,
hiszen óriási teher van a vállamon.

Enni? – Ki akar ilyenkor?
Vége. Nincs több kemény cukor.
Mosolyogni? – Nem ezzel nem lehet:
vagy sehogy sem vagy nevetek.

Beszélni pedig mint egy kisbaba,
csak úgy lehet; tanulni újra.
Pösze beszédem hoz furcsa helyzetbe,
de persze ennél rosszabb is lehetne.

Most a puha bundás kenyér a reggeli,
joghurt, kefir, puding és társai.
Hogy meddig lesz nehezebb életem,
csak a kedves doktor urat kérdezhetem.

2015.03.30.

Éva

Szólj hozzá

pályázat boldogság csillagok fogszabályzó