2016. jún 10.

Az igazszívű

írta: blackbird14
Az igazszívű

Miért fekete a múltam?
Talán ennyire rossz voltam?
Akad még halvány remény,
ha csak tűz bennem ég?

Nem tudok változtatni,
a sötét éveket jobbá tenni,
akkor nem voltam boldog,
kegyetlenek voltak a napok.

Ma másként gondolok rá,
úgy érzem, kiálltuk a próbát.
Hibáztam én is, ahogyan mások, 
sok dolgot azóta másképp látok.

Hamis vádak kergetnek,
vannak, kik az utcán nem köszönnek,
nehezebb az élet, mint valaha gondoltam,
hogy ide jussunk, sosem akartam.

De hiszem, hogy győzni fog az igaz,
hogy a hazug hazugságba ragad,
az igaz elvisel... türelmes és vár,
míg a hazug hallatja hamis szavát.

Így nem kell hiába aggódnom,
Isten kezébe adom minden gondom,
nem kell félnem, nincs miért,
hisz emberek fölött Isten ítél.

2016.06.10.

Éva

 tzdcj.jpg

Szólj hozzá

jövő hazugság remény igazság múlt csalódás türelem